Логістика — та ланка бізнесу, від якої очікують швидкості та ефективності. Однак відправлення замовлень — процес, який не завжди працює, як годинник, що викликає зменшення довіри клієнтів і погіршення репутації бізнесу. Сьогодні розповідаємо, в яких випадках варто переходити на фулфілмент, щоб «прокачати» логістику, та як саме це зробити.
Більше про те, що таке фулфілмент, а також які функції та переваги він має, дізнавайтеся за посиланням в матеріалі Школи бізнесу Нова пошта.
Сигнали, що фулфілмент потрібен
Зібрали докупи кілька яскравих індикаторів, які свідчать про те, що вашому бізнесу фулфілмент точно не завадить:
Ви — новачок в електронній комерції. На початкових етапах роботи ресурсів і сил на утримання власного складу, а також на організацію всієї логістики, у вас може не бути. Радимо скористатися послугами фулфілменту, щоб налагодити ланцюг доставлення та зменшити навантаження на бізнес.
У вас є проблеми з логістикою. Часті затримки? Скарги від клієнтів? Якщо ваша логістика не працює, як годинник, фулфілмент допоможе це виправити: так ви оптимізуєте ресурси, зекономите час і кошти, а також зможете налагодити всі процеси з доставлення.
Ви не справляєтеся з навантаженням. Мова тут й про свята, коли замовлень більше, й про планове зростання обсягу продажів. Щоб не втратити клієнтів і задовольнити всі їх потреби, розгляньте аутсорс-фулфілмент: це дасть змогу зосередитись на масштабуванні.
Перехід на фулфілмент: покроковий гайд
Вирішили все ж скористатися послугою? Перш ніж почати, радимо вивчити цей сегмент ринку та підійти до фулфілменту обдумано. Підготували інструкцію, яка допоможе спростити процес:
- Проаналізуйте доцільність. Чи витримує ваш склад поточне завантаження? Чи маєте ви достатньо працівників? Якщо так, можливо, вам варто масштабувати свою власну складську систему.
- Оцініть витрати. Розрахуйте повну вартість фулфілменту (доставлення, пакування, повернення тощо). Зіставте отриману суму з поточними витратами: фулфілмент в довгостроковій перспективі повинен бути вигіднішим.
- Знайдіть постачальника. Дослідіть ринок: порівняйте тарифи різних провайдерів, а також їх досвід, спеціалізацію та інші моменти. Зв’яжіться з вибраним постачальником та обговоріть всі деталі.
- Подбайте про технічну частину. Забезпечте точний облік ваших товарів (залишки, SKU і так далі), а також переконайтеся, що система провайдера інтегрується з вашою платформою (наприклад, Rozetka чи Prom.ua).
- Укладіть договір. Тут важливо прописати всі деталі співпраці, відповідальність сторін і порядок вирішення спорів. Почніть з тестового періоду або аутсорсу частини ваших товарів, щоб оцінити ефективність без повного занурення.
Перехід на фулфілмент — інвестиція у розвиток вашого бізнесу. Зважений підхід і ретельний вибір партнера допоможуть вам максимізувати переваги цього рішення.
Залишити коментар